Call of Duty: WWII
Previews

Call of Duty: WWII – Preview

Το Call of Duty: WWII μας επιστρέφει στον αιματηρό Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και σηματοδοτεί την επιστροφή στις “ρίζες” της σειράς!

Η σειρά Call of Duty έχει αφήσει το δικό της στίγμα στην βιομηχανία του Gaming, όντας το απόλυτο FPS για αρκετά εκατομμύρια παίκτες κάθε χρόνο. Για πολλά χρόνια σάρωνε την αγορά κάθε χρόνο, αποτελώντας τον τίτλο με τις περισσότερες πωλήσεις, με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές του. Βέβαια, όταν ένα παιχνίδι κυκλοφορεί ασταμάτητα σε ετήσια βάση την τελευταία δεκαετία, απαιτείται τρομερός σχεδιασμός από πλευράς των developers, ώστε να έχουν ξεκάθαρη πορεία για το franchise και να καταφέρνουν να διατηρούν το ενδιαφέρον αμείωτο. Δυστυχώς, για πολλούς από εμάς που μεγαλώσαμε στην ουσία με το Call of Duty, οι τελευταίοι τίτλοι της σειράς που ήταν πιο τολμηροί, εισάγοντας εξωσκελετούς, jetpacks και αμέτρητα gadgets, perks που αλλοίωσαν σημαντικά το Gameplay που αγαπήσαμε και απωθώντας ένα μεγάλο ποσοστό πιστών οπαδών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Trailer της ανακοίνωσης του Call of Duty: Infinite Warfare, που αναδείχθηκε ως το Gaming βίντεο με τα περισσότερα dislikes στην ιστορία του YouTube. Κάπου εκεί όμως έκανε την εμφάνισή του το Call of Duty: WWII!

Call of Duty: WWII

 Μόνο και μόνο στο άκουσμα της ανακοίνωσης του τίτλου το διαδίκτυο πήρε φωτιά. Το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού της σειράς απαιτούσε επιστροφή σε “boots-on-the-ground” gameplay και η Activision φαίνεται πως μας έκανες στο τέλος την χάρη. Σημαντικό ρόλο στην «στροφή» που έκανε έπαιξε τόσο η τεράστια επιτυχία του Battlefield 1, όσο και οι «χαμηλές πτήσεις» του Infinite Warfare στην αγορά. Το μεγάλο βάρος της ανάπτυξης του WWII ανέλαβε η Sledgehammer Games, υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Ghosts και του Advanced Warfare. Συνήθως όταν ακούμε Call of Duty και Β’ Παγκόσμιο, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η Treyarch, αλλά δυστυχώς προτίμησε να συνεχίσει την σειρά Black Ops, αναπτύσσοντας τον τελευταίο τίτλο της τριλογίας πριν 2 χρόνια. Εμείς είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε το WWII στην Private Beta που έλαβε χώρα στο PS4 και σας μεταφέρουμε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας.

Επιστροφή στις ρίζες

Αφού κατεβάσαμε την Beta και προετοιμαστήκαμε ψυχολογικά, μπήκαμε αποφασιστικά στο παιχνίδι για να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το τι μας περιμένει τον Νοέμβριο, όταν και κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά το Call of Duty: WWII. Η Beta προσέφερε μία μεγάλη γκάμα από modes, πίστες, όπλα και διάφορα άλλα καλούδια, συμπεριλαμβανομένου και του νέου mode, War. Από τις πρώτες μας στιγμές στο παιχνίδι αντιληφθήκαμε πως μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές του φετινού παιχνιδιού είναι τα Divisions. Συγκεκριμένα αποτελούν ένα είδος Class, με το κάθε ένα να προσφέρει διαφορετικά προτερήματα και να βρίσκει χρήση υπό διαφορετικές συνθήκες. Για παράδειγμα, το Mountain απευθύνεται κυρίως σε παίκτες που προτιμούν να παίζουν Sniper, καθώς τους δίνει Stealth στον χάρτη και αθόρυβη κίνηση μεταξύ άλλων. Συνολικά, υπάρχουν τα Infantry, Mountain, Airborne, Armored και Expeditionary. Οι διαφορές που εντοπίζουμε ανάμεσά τους χωρίζονται στην ουσία σε 2 κατηγορίες, τα Division Skill και Division Training. Το Skill είναι διαθέσιμο από την αρχή, αλλά τα Training αποκτούνται καθώς θα παίζετε και θα αποκτάτε Experience από τις μάχες.

Το ξεκλείδωμα των όπλων, τις περισσότερες φορές, εξαρτάται από το level σας, αλλά στη συνέχεια απαιτούνται και unlock tokens, τα οποία αποκτάτε ανεβάζοντας level το προφίλ σας, έπειτα από κάθε αγώνα. Γενικότερα, το αίσθημα της ανταμοιβής των προσπαθειών μας ήταν ικανοποιητικό, καθώς σχεδόν συνέχεια όλο και κάτι ξεκλειδώναμε, με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον μας να μείνει αναλλοίωτο καθ’ όλη τη διάρκεια ενασχόλησής μας με την Beta του παιχνιδιού. Φυσικά, η λίστα των όπλων (αν και περιορισμένη στην Beta) δεν θα μπορούσε να μην περιέχει κάποια από τα πιο αγαπημένα μας όπλα, όπως το STG-44 και το M1 Garand, ενώ συνολικά ο αριθμός τους θα είναι αρκετά ικανοποιητικός στην τελική έκδοση, με αρκετές νέες προσθήκες. Από την πρώτη γεύση που πήραμε από τους χάρτες φαίνεται πως υπάρχει αρκετή ποικιλία, με άλλες πίστες να είναι πιο κλειστές κι άλλες πιο ανοικτές, δίνοντας όμως τη δυνατότητα στους παίκτες να εξερευνήσουν διάφορες εναλλακτικές προσεγγίσεις στο play style τους.

Το αποκορύφωμα της Beta όμως ήταν το νέο mode, το War, που πραγματικά αποτέλεσε την μεγάλη έκπληξη καθώς «δανείζεται» πολλά στοιχεία από τον μεγάλο ανταγωνιστή του Call of Duty, την σειρά Battlefield. Όσοι από εσάς έχετε παίξει το Battlefield 1 και τα εκπληκτικά Operations, γνωρίζετε στο περίπου το τι θα πρέπει να περιμένετε. Μία μεγάλη πίστα χωρισμένη σε μικρότερα τμήματα, τα οποία ξεκλειδώνουν κλιμακωτά, ανάλογα την πρόοδο που κάνει η κάθε ομάδα στα objectives. Οι επιτιθέμενοι έχουν μία σειρά από στόχους τους οποίους πρέπει να ολοκληρώσουν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ενώ από την άλλη οι αμυνόμενοι θα πρέπει να τους απωθήσουν εντός του ίδιου διαστήματος. Αν οι επιτιθέμενοι ολοκληρώσουν το objective τους, τότε η γραμμή άμυνας υποχωρεί και συνεχίζουν την προέλασή τους, έως ότου πετύχουν όλους τους στόχους τους. Στο War οι 2 ομάδες πάνε εναλλάξ σε άμυνα και επίθεση (1 γύρο ο καθένας), προσπαθώντας να κάνουν καλύτερους χρόνους ο ένας από τον άλλον. Το μόνο “αγκάθι” στην συνολική μας εμπειρία ήταν το γεγονός πως δεν ήταν ξεκάθαρο το ποιος είχε κερδίσει στο τέλος κάθε αγώνα, μετά την ολοκλήρωση και των 2 γύρων. Αν και οι 2 ολοκληρώσουν όλους τους στόχους τους όταν κάνουν επίθεση, τότε θεωρητικά κερδίζει όποιος έκανε τον καλύτερο χρόνο. Θεωρητικά όμως, καθώς πουθενά δεν αναφέρεται ξεκάθαρα το ποιος έχει κερδίσει, ούτε υπάρχει 1 ακόμη γύρος ως “overtime”.

Ο Νοέμβριος πλησιάζει…

Το Call of Duty: WWII φαίνεται πως είναι ακριβώς ότι ζητούσαμε όσοι από εμάς μεγαλώσαμε και αγαπήσαμε την σειρά, όταν ακόμη η μάχη δεν είχε μεταφερθεί στο μακρινό μέλλον και δεν περιελάμβανε αμέτρητα πηδήματα σε τοίχους, jetpacks και εξωσκελετούς. Η σειρά επιστρέφει στο έδαφος, όπου και πραγματικά ανήκει, χωρίς ένα κάρο αλλοπρόσαλλα perks, killstreaks και όπλα. Η ακατάπαυστη δράση 6 εναντίον 6, εθιστικό gameplay και εκπληκτική ατμόσφαιρα είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το WWII να μοιάζει τόσο ελκυστικό και την αναμονή μέχρι τον Νοέμβριο πραγματικά δυσβάσταχτη. Σίγουρα υπήρξαν κάποια θεματάκια στην Beta όσον αφορά τη συνδεσιμότητα με τους σέρβερς και το balancing κάποιων όπλων, όμως αυτά ήταν κάπως αναμενόμενα και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα έχουν εξαλειφθεί μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση όμως τα πρώτα δείγματα γραφής ήταν εξαιρετικά και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ανυπομονούμε για την κυκλοφορία του επόμενου Call of Duty.