Reviews

FIFA 19 – Review

Το FIFA 19 έρχεται για να διορθώσει πολλά από τα κακώς κείμενα του 18, αλλά σημάδια κορεσμού έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους…

Το FIFA 19 αποτελεί μία από τις μεγάλες κυκλοφορίες του 2018, όπως και κάθε τίτλος της σειράς για την αντίστοιχη χρονιά που κυκλοφόρησε. Γι’ άλλη μία χρονιά, θα πουλήσει πολλά εκατομμύρια αντίτυπα, χωρίς να χρειαστεί να προσπαθήσει ιδιαίτερα είναι η αλήθεια. Πλέον, έχει ξεφύγει αρκετά χρόνια από τον ανταγωνισμό και στην προκειμένη περίπτωση το PES, όχι τόσο στο κομμάτι του gameplay, όσο στην ποιότητα του συνολικού πακέτου που προσφέρει στον καταναλωτή. Αμέτρητα πρωταθλήματα, ομάδες και γήπεδα με πλήρη δικαιώματα, τεράστια ποικιλία σε διαθέσιμα modes και το ανταγωνιστικότατο multiplayer, συμπληρώνουν ιδανικά το καταπληκτικό The Journey, που επιστρέφει γι’ ακόμη μία χρονιά, με νέα χαρακτηριστικά. Βέβαια, δεν είναι όλα τόσο ρόδινα όπως θα γίνει αντιληπτό και παρακάτω, καθώς μπορεί το FIFA 19 να προσπαθεί να βελτιώσει πολλά από τα κακώς κείμενα του FIFA 18, καταφέρνοντας το ως ένα βαθμό, αλλά από την άλλη έχει αρχίσει και δείχνει πως οδεύει προς την λάθος κατεύθυνση και ο κορεσμός έχει κάνει την εμφάνισή του. Πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μας, αλλά πιστεύουμε πως κάθε πέρυσι και καλύτερα για την σειρά, τουλάχιστον εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου.

Το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας του Alex Hunter

Το The Journey επιστρέφει ανανεωμένο, με αρκετές αλλαγές, διατηρώντας όμως τον κορμό του gameplay από τις προηγούμενες χρονιές. Φέτος, ακολουθούμε την ιστορία του Alex Hunter, που κάνει το μεγάλο βήμα στην καριέρα του παίρνοντας μεταγραφή στους πρωταθλητές Ευρώπης, την Ρεάλ Μαδρίτης, του Danny Williams που προσπαθεί να καθιερωθεί στην ομάδα του (βάσει της ομάδας που είχατε διαλέξει στο FIFA 18 ή όποια άλλη θέλετε εσείς), αλλά και της Kim Hunter, της μικρής αδερφής του Alex, η οποία κάνει τα πρώτα της βήματα με την εθνική ομάδα γυναικών των ΗΠΑ. Η ιστορία χωρίζεται σε 4 κεφάλαια και σας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξετε ανάμεσα στους 3 χαρακτήρες, ανά πάσα ώρα και στιγμή, χωρίς κανέναν περιορισμό. Βέβαια, υπάρχει μία ένδειξη για τον ποιον ήταν προτιμότερο να διαλέξετε ώστε να ακολουθήσετε την φυσική ροή των γεγονότων, όπως ακριβώς την σχεδίασαν οι σεναριογράφοι. Οι πρωταγωνιστές μας θα έρθουν αντιμέτωποι με συγκινήσεις, αδιέξοδα και σημαντικές επιλογές που θα πρέπει να κάνουν, κάτι που επηρεάζει και την έκβαση πολλών γεγονότων, όπως ακριβώς γινόταν και στις προηγούμενες εκδόσεις του mode. Οι επιλογές σας από τα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά και τα αποτελέσματα είναι εξίσου σημαντικά, καθώς επηρεάζουν την τροπή των γεγονότων στο FIFA 19. Όσοι από εσάς δεν είχατε παίξει το mode πέρυσι, δεν θα πρέπει να ανησυχείτε, καθώς υπάρχει η επιλογή να αυτοματοποιηθούν οι επιλογές, οπότε δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα. Συνολικά, μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από το The Journey, καθώς ειδικά με την προσθήκη του Champions League το mode απέκτησε μία διαφορετική αίγλη.

Η κατάρα των σουτ και η ανάγκη για ένα… διάλλειμα!

FIFA 19

Περνώντας εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου, και χωρίς να μακρηγορούμε, θα το πούμε όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται, χωρίς να παρεξηγηθούμε. Το FIFA 19 αποδεικνύει περίτρανα πως η σειρά πρέπει είτε να σταματήσει προσωρινά (1-2 χρονιά), ώστε να γίνουν θεμελιώδεις και ουσιαστικές αλλαγές, είτε να αλλάξει άμεσα κατεύθυνση, καθώς κάθε πέρυσι και καλύτερα. Μετά από ένα αντικειμενικά μετριότατο FIFA 18, έρχεται ένα FIFA 19 που ναι μεν βελτιώνει κάποια από τα κακώς κείμενα του 18, αλλά δεν παύει να «φωνάζει» πως έχει παραγίνει το κακό με τις ετήσιες κυκλοφορίες. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα FIFA 18 με μικρές βελτιώσεις εδώ κι εκεί, χωρίς να μπορεί να προσφέρει τα υψηλά στάνταρ που μας είχε συνηθίσει η σειρά στο παρελθόν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα (τουλάχιστον στα δικά μας μάτια) που αντιμετωπίζει το παιχνίδι αυτή την στιγμή, είναι η στροφή που έχει πάρει προς την arcade μεριά. Αν και είναι απολύτως κατανοητό ότι είναι ένα παιχνίδι, οπότε σίγουρα δεν θα είναι 100% ρεαλιστικό, αυτά που συμβαίνουν μέσα στο γήπεδο δεν παύουν να προκαλούν εκνευρισμό και απορία σε όσους βλέπουν πιο σφαιρικά την κατάσταση και δεν εστιάζουν μόνο στα γκολ και το θέαμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ευκολία που μπαίνουν τα γκολ, καθώς δεν υπήρξε ούτε ένα παιχνίδι (ναι ούτε ένα), που κάποιος από τους δύο δεν θα σκοράρει τουλάχιστον ένα γκολ (είτε μιλάμε για multiplayer, είτε για offline).

Η συχνότητα με την οποία μπαίνουν τα γκολ, αλλά κυρίως η ευκολία όπου τα μακρινά σουτ καταλήγουν στα δίχτυα, είναι παντελώς… βλακώδης. Αν θα έπρεπε να βάζαμε ενδεικτικά έναν μέσο όρο γκολ ανά παιχνίδι, είμαστε σίγουροι πως είναι πάνω από 3. Το περίεργο της υπόθεσης όμως, είναι ότι δεν μπορούμε να πούμε σε καμία περίπτωση πως φταίνε οι τερματοφύλακες, καθώς τις περισσότερες φορές τα σουτ είναι τόσο δυνατά και εύστοχα, που δεν έχουν περιθώρια αντίδρασης. Αντιθέτως, θα λέγαμε πως οι τερματοφύλακες είναι από τους λίγους τομείς που μείναμε ικανοποιημένοι, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό. Επίσης σημαντικό πρόβλημα είναι η ταχύτητα του ρυθμού αλλά και την ευκολία με την οποία κινούνται οι παίκτες, ειδικά οι κορυφαίοι. Για παράδειγμα, ο Neymar είναι ασύλληπτο το πόσο γρήγορα κόβει μετά από επιτάχυνση, με την μπάλα να είναι «κολλημένη» στα πόδια του. Δεν αμφισβητεί κανείς πως αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ντριμπλέρ, αλλά μέσα στο παιχνίδι, ειδικά στα χέρια κάποιου καλού παίκτη, είναι εξωφρενικά εύκολο να προσπεράσει 2 και 3 παίκτες (ο ένας είναι σχεδόν αυτονόητο).

Άλλο ένα πρόβλημα είναι ο τρόπος που η μπάλα «μαγνητίζει» πάνω σε συγκεκριμένους παίκτες, με το παιχνίδι πραγματικά να αγνοεί τους τριγύρω (είτε συμπαίκτες, είτε αντιπάλους), ακόμη κι αν αυτοί βρίσκονται πιο κοντά ή σε καλύτερη θέση. Δεν είναι κάτι «χθεσινό», υπάρχει τουλάχιστον από το FIFA 09 (μόλις αντιληφθήκαμε πως μιλάμε για 10 χρόνια), αλλά για παράδειγμα στο FIFA 17 δεν ήταν τόσο αισθητό. Στο 18 και 19 είναι κάτι παραπάνω από εμφανές τις περισσότερες φορές και αψηφάει την λογική. Ένα παράδειγμα μίας τέτοιας περίπτωσης είναι η ευκολία όπου η μπάλα μετά από σουτ στο δοκάρι καταλήγει πάλι στα πόδια αυτού που σούταρε. Δεν έτυχε μία και δύο φορές για να πούμε πως είναι σύμπτωση. Έτυχε αμέτρητες φορές και κάτι που επαναλαμβάνεται μάλλον παύει να είναι σύμπτωση. Φυσικά, καλύτερα να μην αναφερθούμε στις κόντρες και το πόσο εύκολα οι αντίπαλοι παίκτες, ενώ τους κλέβετε την μπάλα, είναι σε θέση όχι απλά να την ξαναπάρουν (μα που γίνεται αυτό;;;) αλλά και να σας περάσουν με ευκολία. Μιλάμε για θεμελιώδη στοιχεία του gameplay, τα οποία οδεύουν προς το χειρότερο κάθε χρονιά, αφαιρώντας οποιοδήποτε δείγμα ρεαλισμού και προσομοίωσης υπάρχει μέσα στο παιχνίδι.

FIFA 19

Ευτυχώς, υπάρχουν και κάποια στοιχεία που είναι θετικά και προσφέρουν μέσα στο παιχνίδι, όπως οι αλλαγές που έγιναν στα συστήματα και στις τακτικές. Πλέον, μέσα από το μενού των αλλαγών και των τακτικών, μπορείτε να ορίσετε έως και 4 τακτικές που μπορείτε να αλλάξετε on the go, μέσω του d-pad, κατά τη διάρκεια του αγώνα, χωρίς να χρειαστεί να σταματήσετε την ροή του. Μπορείτε να ορίσετε 4 συστήματα, με το καθένα να συνδυάζεται με τρόπο ανάπτυξης και άμυνας, κι όλα τα συναφή. Μπορείτε για παράδειγμα να έχετε μία πιο επιθετικογενής προσέγγιση στην αρχή, χρησιμοποιώντας ένα 4-3-3, με συνεχόμενη πίεση και γρήγορη ανάπτυξη. Αφού πετύχετε ένα γκολ, μπορείτε να αλλάξετε άμεσα, χωρίς καμία παύση, σε μία πιο συντηρητική τακτική, ώστε να διατηρήσετε το αποτέλεσμα και να χτυπήσετε στις αντεπιθέσεις. Συνολικά, η A.I. αντιδράει εξαιρετικά στις τακτικές οδηγίες που δίνετε και θα δείτε πως έχει όντως επιρροή στον τρόπο παιχνιδιού σας, και δεν είναι για τα μάτια του κόσμου. Ήταν ένας τομέας όπου δεν είχε υπάρξει καμία αλλαγή εδώ και χρόνια και σίγουρα μόνο ως θετικές θα μπορούσαμε να εκλάβουμε τις αλλαγές, ειδικά από την στιγμή που προσφέρουν μία τεράστια ποικιλία συστημάτων/τακτικών και πιθανών συνδυασμών τους.

Οι πάσες έχουν δεχθεί ένα rework στο FIFA 19, θεωρητικά ώστε να είναι πιο ρεαλιστική η μεταβίβαση της μπάλας, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς δεν μπορέσαμε να δούμε κάποια σημαντική διαφορά, καθώς αν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές, πρέπει να είναι ελάχιστες και σε σημεία που δεν γίνονται αντιληπτά από τον παίκτη. Εκεί που είναι σημαντικά πιο ευδιάκριτες οι αλλαγές είναι στα τζαρτζαρίσματα και στα κοντρόλ, καθώς πλέον είναι αρκετά πιο ρεαλιστικά. Ειδικά στις μάχες σώμα με σώμα για διεκδίκηση της μπάλας, το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο αληθοφανές, με το timing, την ταχύτητα και τη δύναμη κάθε παίκτη να καθορίζει την έκβαση της διεκδίκησης. Πλέον, τα δυνατά σέντερ-μπακ εκτοπίζουν πολύ πιο εύκολα τους πιο αδύναμους παίκτες, ειδικά όταν βρίσκονται ώμο με ώμο, αλλά πάντα υπάρχει κίνδυνος να υποπέσουν σε φάουλ αν το παρακάνουν. Τα σώματα των παικτών αντιδρούν πολύ πιο ρεαλιστικά και ομαλά, ειδικά όταν «παίζει» το animation που τους βγάζει εκτός διεκδίκησης. Σε τέτοιες περιπτώσεις τα δυνατά κορμιά έχουν πάντα πλεονέκτημα, ακριβώς όπως και στην πραγματικότητα, δίνοντας όμως τη δυνατότητα στους πιο γρήγορους παίκτες να ξεπεταχτούν και να ξεφύγουν από τους πιο βραχύσωμους αντιπάλους τους, ειδικά στο ανοιχτό γήπεδο. Μιας που αναφερθήκαμε στο ανοιχτό γήπεδο, θα πρέπει να αναφέρουμε πως όταν οι πλάγιο φύγουν στην αντεπίθεση πολύ δύσκολα θα τους σταματήσετε, κι ειδικά όταν κάνουν την συρτή driven σέντρα, το ποσοστό επιτυχίας ξεπερνάει κατά πολύ το 70% (για να μην πούμε παραπάνω), μετουσιώνοντας τέτοιου τύπου καταστάσεις σε σχεδόν σίγουρα γκολ.

FIFA 19

Συνοψίζοντας, έχουμε να πούμε πως η κατάσταση με το FIFA 19 έχει φτάσει στα όρια της. Το παιχνίδι δεν θυμίζει σε τίποτα τον προσομοιωτή που αγαπήσαμε και καθιέρωσε την σειρά ως την κορυφαία στην κατηγορία. Τα ποσοστά επιτυχίας σε ντρίμπλες, πάσες, σέντρες και σουτ έχουν ανέβει κατακόρυφα και κάθε αγώνας καταλήγει να γίνεται διαγωνισμός για το ποιος θα βάλει περισσότερα γκολ. Δεν ξέρουμε πως ακριβώς έχει δημιουργηθεί η αντίληψη στους developers πως αυτό είναι κάτι καλό. Εκ του αντιθέτους, θεωρούμε πως η εμπειρία μας έχει «χαλάσει» σημαντικά, καθώς έχει μετατραπεί σε ένα «πανηγυράκι». Η σειρά (το τονίζουμε, τουλάχιστον στα μάτια μας) έχει πάρει την κατιούσα και θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα ριζικές αλλαγές. Μπορεί να θέλει να προσεγγίσει τους casual παίκτες, αλλά για να το κάνει αυτό ακολουθεί ένα μονοπάτι που σίγουρα θα ξενερώσει μεγάλο ποσοστό της κοινότητας, κάτι που έχει γίνει ήδη αντιληπτό μετά τις έντονες αντιδράσεις που υπήρχαν για το FIFA 18 και σίγουρα θα υπάρξουν και για το FIFA 19. Στον βωμό του FIFA Ultimate Team και των microtransactions έχουν «θυσιαστεί» ο ρεαλισμός και η δυσκολία, ώστε να προσεγγίσει κόσμο που παλαιότερα δεν ασχολούταν με «ποδοσφαιράκια» και να αποκομίσει μεγαλύτερα κέρδη.

Κορυφαία παρουσίαση αγώνα γι’ άλλη μία χρονιά

Στον τομέα που πραγματικά μπορούμε να δώσουμε 10 με τόνο στην EA, είναι τα γραφικά και ο ήχος, καθώς γι’ ακόμη μία χρονιά, το FIFA 19 προσφέρει μία απίστευτα λεπτομερής και αληθοφανής εμπειρία. Ειδικά τα γραφικά σε τηλεόραση 4K με HDR είναι το κάτι άλλο. Τα πρόσωπα των παικτών που έχουν σαρωθεί από την EA είναι πραγματικά ίδια, με απίστευτη λεπτομέρεια, όπως τατουάζ, αποχρώσεις, ουλές και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Μεγάλη αίσθηση μας έκανε και ο ιδρώτας στο πρόσωπο τους και στα χέρια τους, θυμίζοντας απίστευτα το NBA 2K σε αυτό το κομμάτι. Η παρουσίαση και περιγραφή των αγώνων είναι σε επίπεδα όπου ο ανταγωνισμός, δυστυχώς, δεν πρόκειται να φτάσει, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Μαζί με το NBA 2K είναι μία κατηγορία μόνα τους και παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους αθλητικούς τίτλους. Ειδικά στους αγώνες του Champions League πρόκειται να ανατριχιάσετε όταν οι παίκτες βρίσκονται παραταγμένοι στο γήπεδο και από τα μεγάφωνα ακούγεται ο θρυλικός ύμνος της διοργάνωσης. Η κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση είναι το «κερασάκι» στην τούρτα, ολοκληρώνοντας πλέον το παζλ των δικαιωμάτων. Επί χρόνια αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο των παικτών του PES, αλλά πλέον θα το χαίρονται όσοι παίζουν FIFA 19, είτε μιλάμε για offline στο The Journey ή γενικότερα στην καριέρα, είτε σαν διοργάνωση που θα μπορούν να παίζουν από την αρχή μέχρι το τέλος. Όπως και να έχει, οπτικά και ακουστικά το παιχνίδι είναι κάθε χρόνο και καλύτερο και αξίζει να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στην EA Sports (δικαίως).

Η έλλειψη ανταγωνισμού δεν είναι ποτέ καλή…

FIFA 19

Ο ανταγωνισμός οδηγεί πάντα σε εξέλιξη και πρόοδο, αυτό είναι αδιαμφησβήτητο στοιχείο. Ένα παράδειγμα της επικαιρότητας είναι πως η Sony, μετά την γενική κατακραυγή που δέχθηκε για την πολιτική της στο cross-play ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες που κυκλοφορεί το Fortnite, αναγκάστηκε να αλλάξει. Όταν ξαφνικά βρίσκεσαι στο περιθώριο, με την ίδια την κοινότητά σου να απαιτεί να αλλάξεις τακτική λόγω του ανταγωνισμού και των δυνατοτήτων που προσφέρει, τότε η μόνη λύση είναι να πας με το «ρεύμα» της εποχής. Έτσι λοιπόν η κοινότητα του Fortnite κατάφερε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στα χρονικά. Παίκτες, ανεξαρτήτου πλατφόρμας, θα μπορούν να παίξουν μαζί online, στο πιο φιλόδοξο crossover που έχει γίνει ποτέ, όπως πολύ έξυπνα ανέφερε και η ίδια η Microsoft. Η gaming κοινότητα βαδίζει σε αχαρτογράφητα μονοπάτια, καθώς ακόμη είναι πολύ νωρίς για να δούμε που πρόκειται να οδηγήσει αυτή η κίνηση. Οι μόνοι πραγματικά κερδισμένοι όμως, είναι οι παίκτες, καθώς πλέον θα μπορούν να παίζουν με τους φίλους τους, χωρίς να έχουν τον περιορισμό της πλατφόρμας. Κατά πόσο όμως πρόκειται να ακολουθήσουν κι άλλα παιχνίδια στο ίδιο μονοπάτι, είναι κάτι που μένει να φανεί στο άμεσο μέλλον. Το ηθικό δίδαγμα αυτής της ιστορίας όμως, είναι πως ο ανταγωνισμός άνοιξε ένα μονοπάτι που πριν λίγα χρόνια φάνταζε αδιανόητο.

Στην περίπτωση του FIFA 19 και γενικά της σειράς, η πηγή του προβλήματος είναι η έλλειψη πραγματικού ανταγωνισμού. Κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει την προσπάθεια που έχει γίνει από την πλευρά του PES για να προσφέρει έναν ποιοτικό τίτλο, αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά τόσο σε τεχνογνωσία, όσο και σε μπάτζετ. Αν και τα τελευταία δύο χρόνια δεν μπορούμε να πούμε πως υστερεί σημαντικά στο gameplay έναντι του FIFA, σε παρουσίαση αγώνα, περιγραφή, διαθέσιμα multiplayer και single-player modes, γήπεδα, πρωταθλήματα/ομάδες, γραφικά και ήχο, απέχει πραγματικά πολλά χρόνια, είναι η μέρα με την νύχτα. Η διαφορά αντικατοπτρίζεται και στις συνολικές πωλήσεις, όπου το χάσμα είναι πάλι τεράστιο. Το κακό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η KONAMI δεν φαίνεται διατεθειμένη να κάνει κάτι γι’ αυτό (μοναδική εξαίρεση η προσθήκη αρκετών πρωταθλημάτων φέτος), οπότε όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το χάσμα δεν γεφυρώνεται και το FIFA δεν νιώθει καμία απειλή. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να μην γίνεται προσπάθεια να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση του τίτλου κάθε χρόνο, με το μόνο που να αλλάζει να είναι το περιτύλιγμα. Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, μόνο ο ανταγωνισμός μπορεί να οδηγήσει σε εξέλιξη και πρόοδο. Ακριβώς όπως στα χρόνια της παντοκρατορίας του PES, η EA Sports αποφάσισε να φέρει τα πάνω κάτω, εξελίσσοντας δραματικά την σειρά FIFA και κλέβοντας τον θρόνο του βασιλιά από την KONAMI.

Πλέον, ο μόνος ανταγωνισμός που υπάρχει για το FIFA είναι ο ίδιος του ο εαυτός και η ανάγκη να βγαίνει σε ετήσια βάση ώστε η EA να έχει τρομερά κέρδη. Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο κόσμος αποφασίσει να κρίνει πιο αυστηρά την σειρά και απέχει; Ο μεγάλος χαμένος θα είναι η ίδια η εταιρεία, κάτι που μπορεί να μην γίνεται αντιληπτό αυτή την στιγμή λόγω της εμπορικής επιτυχίας του παιχνιδιού, αλλά αν συνεχίσει έτσι θα κουράσει και τους πιο υπομονετικούς οπαδούς του. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε σε αυτό το σημείο, πως η κριτική που ασκούμε στο παιχνίδι δεν είναι σε καμία περίπτωση κακοπροαίρετη. Αντιθέτως, θεωρούμε πως μόνο από αυστηρή κριτική που θα οδηγήσει σε αναθεώρηση βασικών αρχών του παιχνιδιού θα υπάρξει πρόοδος και πραγματική εξέλιξη, επιστρέφοντας στον τρόπο παιχνιδιού που αγαπήσαμε. Στον τρόπο παιχνιδιού που δεν θα έχουμε πάνω από 4 και 5 γκολ σε κάθε αγώνα, όπου η δημιουργία ευκαιριών θα προέρχεται από οργανωμένο τρόπο παιχνιδιού και τακτική και φυσικά, το σκοράρισμα θα αποτελεί ένα πραγματικό επίτευγμα. Μπορεί λόγω της συνολικής ποιότητας του πακέτου που προσφέρει το FIFA 19 να μην μπορούμε να βάλουμε τον βαθμό που πραγματικά θέλουμε, αλλά αυτό δεν αναιρεί τα όσα αναφέραμε και ελπίζουμε να υπάρξει επιτέλους ένα κενό στις ετήσιες κυκλοφορίες. Είναι ένα διάλλειμα που πραγματικά χρειάζεται η σειρά και είμαστε σίγουροι πως θα οδηγήσει στην επιστροφή των ποιοτικών στάνταρ που είχαμε μάθει στο παρελθόν.