Xbox One

Η Microsoft μιλάει για το Compatibility του Xbox Scorpio και το Xbox Play Anywhere

Με το Xbox Scorpio και με τη πρωτοβουλία του Xbox Play Anywhere, δημιουργούν μια συνεχή ψηφιακή πλατφόρμα και ένα οικοσύστημα που παρόμοιο δεν έχει ποτέ υπάρξει στον χώρο του gaming

Ένα από τα πράγματα που η Microsoft έχει δεσμευτεί είναι προφανώς το compatibility. Στο παρελθόν θα ανήκουν οι μέρες που τα παιχνίδια του Xbox δεν ήταν συμβατά με το Xbox 360 και τα παιχνίδια του Xbox 360 δεν ήταν συμβατά με το Xbox One, εκτώς από μία μικρή λίστα και στις δύο περιπτώσεις. Από εδώ και στο εξής, η Microsoft θέλει να εξασφαλίσει ότι όταν αγοράζετε μια νέα συσκευή στο οικοσύστημά της, το λογισμικό σας περνάει στη νέα συσκευή χωρίς προβλήματα. Αυτός είναι ο λόγος που δεσμεύονται ότι θα λειτουργούν όλα τα παιχνίδια και τα αξεσουάρ του Xbox One στο Xbox Scorpio χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο επικεφαλής marketing της Microsoft, Aaron Greenberg, δήλωσε σε συνέντευξη του, ” Ναι, έχουμε δεσμευτεί ότι όλα τα παιχνίδια που έχετε, όλα τα Xbox One παιχνίδια, θα είναι συμβατά με το Xbox Scorpio. Πραγματικά σκεφτείτε το σαν μια μεγάλη οικογένεια. Η ιδέα είναι πως αν κάποιος θέλει να εισαχθεί στην οικογένεια, θα μπορει να αγοράσει ένα Xbox One S σήμερα, και στο μέλλον , όταν είναι έτοιμος να αναβαθμίσει σε Scorpio και να περάσει στο επόμενο βήμα του αληθινού 4Κ gaming, θα μπορεί να πάρει και τα παιχνίδια του στη νέα κονσόλα. “

Ο Greenberg επεσήμανε ότι και σε άλλες βιομηχανίες, όπως της μουσικής και του κινηματογράφου, το ψηφιακό περιεχόμενο μεταφέρεται σε πολλά hardware και τόνισε ότι η Microsoft έχει ως στόχο να κάνει κάτι παρόμοιο. ” Οι καταναλωτές πρέπει να σκεφτούν την ψηφιακή ψυχαγωγία σε άλλες βιομηχανίες, αυτή η ψυχαγωγία πάει μαζί τους από συσκευή σε συσκευή, έτσι και εμείς είχαμε το ίδιο όραμα για το gaming. Και πραγματικά αυτό μας κάνει να βάζουμε τον παίχτη στο επίκεντρο του ότι κάνουμε. “

Αυτό το είδος δέσμευσης είναι ο λόγος ύπαρξης του Xbox Play Anywhere πρόγραμμα της Microsoft, το οποίο μπορεί να είναι η πιο φιλόδοξη πρωτοβουλία Cross Buy που επιχειρήθηκε ποτέ. “Όταν κοιτάξαμε το που παίζουν οι παίκτες, βρήκαμε πως οι περισσότεροι παίκτες παίζουν και στα δύο, κονσόλα και PC. Και έτσι όπως σκεφτόμασταν το τι μπορούμε να κάνουμε για να φέρουμε τα παιχνίδια σε ευρύτερο κοινό, επιτρέψαμε σε περισσότερους παίκτες να βιώσουν την εμπειρία του Gears of War 4 ή του Forza Horizon 3, μεγάλων τίτλων σαν και αυτών που ξέραμε πως αν τους φέρναμε στο PC θα έχουν περισσότερο κοινό. Παραδοσιακά, θα έπρεπε να αγοράσετε αυτά τα παιχνίδια και για δεύτερη φορά. Αλλά αυτή είναι η ομορφιά του να είναι σε θέση να φτιάξεις κάτι τέτοιο με τη πλατφόρμα του Xbox Live, αξιοποιώντας τα Windows σε κονσόλα και PC. Έτσι μπορείτε να συνδέσετε τις αγορές σας στο λογαριασμό σας, ώστε όταν αγοράζετε τα παιχνίδια μας ψηφιακά από εμάς, (τους first party τίτλους) θα είστε σε θέση να τους παίξετε σε όλες τις συσκευές σας και είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε μόνο μία φορά” εξήγησε ο Greenberg.

Είναι πραγματικά μεγάλη η κίνηση που σκοπεύει να κάνει η Microsoft στο άμεσο μέλλον και μένει να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Εσάς πως σας φαίνεται η ιδέα της ενοποίησης των δύο πλατφορμών; Πείτε μας στα σχόλια!