Reviews

Star Wars Battlefront II – Review

Το Star Wars Battlefront II κυκλοφόρησε εν μέσω δυσαρέσκειας και αποδοκιμασιών για τα microtransactions που περιελάμβανε. Εμείς παίξαμε και σας μεταφέρουμε την άποψή μας!

Το μακρινό 2004, η Pandemic Studios κυκλοφόρησε για πρώτη φορά παιχνίδι της σειράς Star Wars Battlefront, αποσπώντας πληθώρα θετικών σχολίων και πουλώντας κάτι παραπάνω από έναν ικανοποιητικό αριθμό αντιτύπων. Έκτοτε κυκλοφόρησαν αρκετά ακόμα παιχνίδια, κυρίως για φορητές συσκευές. Την ίδια στιγμή που η Disney προχώρησε στην αγορά των δικαιωμάτων του Star Wars franchise, η EA αποφάσισε να επιχειρήσει ένα reboot των δημοφιλών παιχνιδιών, μεταφέροντας το Star Wars Battlefront στη νέα γενιά. Έτσι, το 2015 γίναμε μάρτυρες του Star Wars Battlefront της EA DICE που προκάλεσε αμφιλεγόμενα σχόλια. Το gameplay του ήταν αρκετά προσεγμένο, ωστόσο όχι το κάτι ιδιαίτερο, ενώ τα γραφικά και ο ήχος του ήταν στα επίπεδα που θα έπρεπε να είναι ένας AAA τίτλος. Εν τούτοις, το κοινό δεν πήρε αυτό που αναζητούσε και έτσι το feedback που έδωσε στην EA ήταν αμφίρροπο. Ο λόγος; Η έλλειψη του story mode του παιχνιδιού, σε συνδυασμό με το μικρό περιεχόμενο σε χάρτες, όπλα και λειτουργίες. Η EA έδωσε υπόσχεση στους παίκτες ότι θα διορθώσει τα κακώς κείμενα του πρώτου παιχνιδιού, φέρνοντας ένα φρέσκο κεφάλαιο και μια νέα ιστορία με το Star Wars Battlefront II, με βελτιωμένο online και φυσικά με ένα αξιόλογο campaign.

Ένα ιστορικό “δέσιμο”

Έτσι, δύο χρόνια μετά βλέπουμε το Star Wars Battlefront II να παίρνει “σάρκα και οστά” και να έρχεται να αποδείξει ότι η EA τηρεί τις υποσχέσεις της. Σαν ιστορική συνέχεια, το Star Wars Battlefront II, θα μπορούσαμε να πούμε ότι τοποθετείται ανάμεσα στο The Return of the Jedi και το The Force Awakens, προσπαθώντας να καλύψει τα όποια κενά υπάρχουν και να μας δώσει μια εξήγηση για την πτώση της Αυτοκρατορίας. Η ιστορία του παιχνιδιού λοιπόν, βρίσκει την Iden Version να βρίσκεται φυλακισμένη σε ένα Star Crusiser των Συμμάχων. Η Versio είναι η διοικητής μιας ειδικής αυτοκρατορικής μονάδας, της Inferno Squad. Η σύλληψή της έχει γίνει εσκεμμένα, σχεδιασμένη από την ίδια προκειμένου να αποτρέψει τους Συμμάχους να μάθουν ότι ο στόλος της Αυτοκρατορίας έχει φτάσει στον Endor και πως το δεύτερο Death Star βρίσκεται σε λειτουργία.

Το παιχνίδι από το σημείο αυτό και μετά μας διηγείται τα γεγονότα που συνέβησαν μετά το θάνατο του αυτοκράτορα Palpatine και την καταστροφή του δεύτερου Death Star. Βλέπουμε την εφαρμογή της επιχείρησης Cinder, τo σχέδιο που έχει ετοιμάσει η αυτοκρατορία -και πιο συγκεκριμένα ο ίδιος ο Palpatine- σε περίπτωση που θα πέθαινε. Στόχος της επιχείρησης Cinder είναι η ουσιαστική καταστροφή της Αυτοκρατορίας και η αναδιάρθρωση της Galactic Empire. Η καταστροφή αυτή επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό γεννώντας όμως μια νέα δύναμη που ακούει στο όνομα First Order. Η ιστορία του Star Wars Battlefront II παρουσιάζει μια μια αρκετά ενδιαφέρουσα εξέλιξη, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ταξιδέψουμε σε θρυλικούς πλανήτες όπως ο Naboo και ο Endor, να δούμε την διάρθρωση και λειτουργία της ίδιας της Αυτοκρατορίας και τις σχέσεις που διέπουν τα μέλη αυτής. Για πρώτη φορά, μπορούμε να περιηγηθούμε σε αυτές τις πτυχές της ιστορίας και να ανακαλύψουμε πώς και γιατί δημιουργήθηκε το Πρώτο Τάγμα. Τα καλά νέα σε ότι αφορούν το story τελειώνουν κάπου εδώ. Η ιστορία δείχνει να κάνει “νερά” σε κάποια σημεία, ενώ και οι ανατροπές που συμβαίνουν είναι πάνω-κάτω προβλέψιμες. Δυστυχώς η ιστορία δεν κρατάει το ενδιαφέρον του παίκτη ψηλά σε όλη της την διάρκεια. Από την άλλη μεριά, τα cutscenes είναι αρκετά προσεγμένα και μας βάζουν (όσο τους επιτρέπεται) στην ψυχολογία των χαρακτήρων, των καταστάσεων και των μαχών.

Από πλευράς χαρακτήρων, δυστυχώς δεν βρήκαμε αυτό που αναζητούσαμε. Η Janina Gavankar που υποδύεται την Iden Versio έχει καταβάλει τεράστια προσπάθεια να αντεπεξέλθει στο ρόλο της και η αλήθεια είναι ότι είναι η μόνη χαρακτήρας που θα σας μείνει παίζοντας το παιχνίδι. δείχνει να έχει μπει για τα καλά στο πετσί του χαρακτήρα. Μέσα από την Iden βλέπουμε την αέναη εσωτερική πάλη του καθήκοντος και συνείδησης, με τη Janina να έχει δώσει ρεσιτάλ ερμηνείας και να μας βάζει πολύ εύκολα στη θέση της. Στην πορεία της ιστορίας και προκειμένου να περάσουμε τις πίστες, θα κληθούμε να αναλάβουμε τον ρόλο αρκετών από τους γνωστούς ήρωες του σύμπαντος σε οπτική τρίτου προσώπου. Εκεί έγκειται και το μεγαλύτερο ερωτηματικό μας όσον αφορά τους χαρακτήρες αυτούς. Προφανώς όταν χειριζόμαστε μεγάλους ήρωες και πρωταγωνιστές του σύμπαντος του Star Wars θα περιμέναμε μια ένταση, ένα δέος, ένα έντονο συναίσθημα. Δυστυχώς όμως, κάτι τέτοιο δεν γίνεται παρά μόνο στην περίπτωση της Versio. Φυσικά, το μεγαλύτερο πρόβλημα με την ιστορία του Star War Battlefront II είναι ότι αυτή δεν είναι ολοκληρωμένη. Είναι γνωστό εδώ και καιρό από την EA ότι οι τελευταίες αποστολές του παιχνιδιού θα δοθούν δωρεάν μέσω του The Last Jedi DLC που θα κυκλοφορήσει στις 13 Δεκεμβρίου. Προφανώς για την αποφυγή διαφόρων spoilers θεωρήθηκε πως η καλύτερη λύση είναι η κυκλοφορία ενός παιχνιδιού με ελλιπές campaign και με ένα κλείσιμο που δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα παρά απαντήσεις. Στο σύνολό της, η ιστορία του Star Wars Battlefront II είναι ικανοποιητική και δείχνει να διορθώνει τα κενά που είχαν παλιότεροι τίτλοι, όχι όμως στο ποσοστό που θα περιμέναμε. Όσον αφορά τη διάρκεια δε, θα σας πάρει περίπου 6-7 ώρες για να ολοκληρώσετε το campaign σε normal δυσκολία.

Star Wars Battlefront II

Το καλό και δυνατό σημείο

Ο χειρισμός του Star Wars Battlefront II είναι αν μη τι άλλο απολαυστικός. Η ακρίβεια και η ανταπόκριση τόσο των χαρακτήρων, όσο και των διαστημοπλοίων είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές. Με την απαίτηση ελάχιστων κουμπιών στο πάτημα, θα δείτε τα διαστημόπλοια να στοχεύουν τους. Η τοποθέτηση των σημαντικότερων λειτουργιών στα shoulder και trigger buttons αυτοματοποιεί την διαδικασία στόχευσης και πυροβολισμού και σας επιτρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας στην μάχη. Ελάχιστος χρόνος μεσολαβεί από το φόρτωμα ενός level και την συνάντηση των δύο αντιμαχόμενων παρατάξεων.

Όπως είναι λογικό το κάθε class του παιχνιδιού, αλλά και το εκάστοτε πεδίο μάχης, καθορίζουν τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Αναλυτικότερα, ως heavy class θα είσαστε η δύναμη πυρός εκ του μακρόθεν, κρυμμένος σαν sniper, ενώ σαν assault class θα είστε παρόν στις έντονες μάχες σώμα με σώμα, ακριβώς στην πρώτη γραμμή. Από την άλλη πλευρά, οι officers θεραπεύουν τους πεσόντες στη μάχη.

Star Wars Battlefront II

Το κακό σημείο

Φυσικά, το σημαντικότερο κομμάτι του Star Wars Battlefront II δεν είναι άλλο από το multiplayer. Οι περισσότεροι φανς θα περάσουν πολύ χρόνο σε αυτό το κομμάτι, παίζοντας τα διάφορα modes που προσφέρονται από την εταιρία. Η ίδια η EA, λόγω αυτού του γεγονότος, προέβη σε ένα πολύ σημαντικό λάθος, μετατρέποντας τον τίτλο από παιχνίδι σε υπηρεσία. Το πρόβλημα με το online τμήμα του παιχνιδιού είναι ότι αυτό είναι προβληματικό στον σχεδιασμό του. Το gameplay που προσφέρουν τα modes του multiplayer είναι άκρως εθιστικό (με ακριβείς χειρισμούς όπως αναφέρθηκε παραπάνω) και σημαντικό αριθμό διαφορετικών κλάσεων. Υπάρχουν διαθέσιμες 4 κλάσεις στρατιωτών και κάθε μια από αυτές διαθέτει μια συγκεκριμένη λειτουργία που ενθαρρύνει το ομαδικό παιχνίδι. Αν μια ομάδα θέλει να κερδίσει τη νίκη χρειάζεται οπωσδήποτε μια μίξη των διαθέσιμων κλάσεων στο δυναμικό της και καλό συντονισμό μεταξύ των παικτών, πράγμα αρκετά ενθαρρυντικό για ένα online παιχνίδι.

Τα διαθέσιμα modes

To Starfighter Assault είναι ίσως ένα από τα πιο απολαυστικά modes του παιχνιδιού και θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί ένα παιχνίδι από μόνο του. Πρόκειται για ένα πολύ άρτιο mode, το οποίο έρχεται αισθητά βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του στο Star Wars Battlefront, όπου είχαμε μια απλή αερομαχία στο ύφος ενός deathmatch. Οι παίκτες χωρίζονται σε ομάδες και εκτελούν κάποιες αποστολές οι οποίες απαιτούν αρκετό συντονισμό, σωστή στρατηγική και γενικότερα μια άρτια και συλλογική προσπάθεια από όλους.

Το Galactic Assault είναι ουσιαστικά η Conquest λειτουργία που έχουμε δει στη σειρά Battlefield για το Star Wars Battlefront II. Οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι σε μεγάλες περιοχές του χάρτη για την ολοκλήρωση διαφόρων αποστολών. Οι στόχοι των ομάδων αλλάζουν αναλόγως πλευράς με τους Rebels να πρέπει να ολοκληρώσουν αρκετά objectives που αφορούν στην εξασθένηση των εχθρικών δυνάμεων της αυτοκρατορίας και οι villains να αναλαμβάνουν αποστολές περιορισμού ή εξόντωσης των επιτιθεμένων. Την ίδια στιγμή, οι δύο ομάδες διαθέτουν έναν συγκεκριμένο αριθμό ζωών που εξαντλείται μετά το θάνατο του εκάστοτε παίκτη. Νικήτρια ανακηρύσσεται η ομάδα με τα περισσότερα objective points.

Για όσους δεν ικανοποιούνται με τα παραπάνω modes, υπάρχει το Strike. Το εν λόγω mode, περιλαμβάνει δεκαέξι παίκτες οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι σε ομάδες των 8 παικτών με στόχο την περάτωση μιας απλής αποστολής. Αυτό το mode παίρνει στοιχεία από τη λειτουργία Galactic Assault, ωστόσο λαμβάνει χώρα σε πολύ μικρότερα κομμάτια του χάρτη και με στόχο την ολοκλήρωση ενός μόνο objective. Η μια ομάδα προσπαθεί να ολοκληρώσει την αποστολή ενώ η αντίπαλη ομάδα έχει χρέος να σαμποτάρει την προσπάθεια αυτή, μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Από την άλλη μεριά, υπάρχει το πιο Blast που δεν είναι άλλο από το κλασσικό team deathmatch που συναντάμε σε κάθε online τίτλο και φέρνει αντιμέτωπους δεκαέξι παίκτες που παλεύουν για το ποιός θα φτάσει πρώτος και θα επικρατήσει.

Τέλος, το πιο “διάσημο” και αγαπητό mode δεν είναι άλλο Heroes vs Villains. Σε αυτή τη λειτουργία οκτώ παίκτες χωρισμένοι σε δυο ομάδες των τεσσάρων παικτών χειρίζονται έναν από τους αγαπημένους τους ήρωες. Οι ήρωες προέρχονται από όλο το σύμπαν του Star Wars, ανάμεσά τους οι Darth Maul, Darth Vader, Luke Skywalker, Emperor Palpatine και πολλοί ακόμα. Το παιχνίδι επιλέγει με ένα τυχαίο αλγόριθμο και στοχοποιεί κάποιον συγκεκριμένο παίκτη. Νικήτρια ανακηρύσσεται η ομάδα που καταφέρνει να σκοτώσει δέκα φορές τον παίκτη που έχει οριστεί ως στόχος. Σκοπός της λειτουργίας αυτής είναι μια από τις δυο ομάδες να καταφέρει να σκοτώσει δέκα φορές τον παίκτη που έχει τεθεί τυχαία ως στόχος από το παιχνίδι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της λειτουργίας αυτής είναι η ανισορροπία που παρατηρείται μεταξύ των ηρώων που γίνεται ακόμα πιο έντονη σε ομάδες με έλλειψη συνεργασίας σε συνδυασμό με ομάδες που έχουν πληρώσει για αγορές ηρώων και Star Cards.

Το άσχημο σημείο

Το beta testing του παιχνιδιού συζητήθηκε όσο λίγα τεστ ανάλογων παιχνιδιών. Η πλειοψηφία των παικτών -το ίδιο και εμείς- καταδίκασε την ύπαρξη των microtransactions. Μετά από τις πιέσεις των testers, η αρχική σκέψη να αναβαθμίζονται τα πάντα μέσω πληρωτέων loot crates έδωσε την θέση της σε ένα σύστημα αναβάθμισης βασιζόμενο στο έργο που παράγετε και τον χρόνο που διαθέτετε στο Star Wars Battlefront 2. Η ενότητα Career στο κεντρικό μενού είναι ο μπούσουλας σας για να το πετύχετε. Σχεδόν από την αρχή του review μας αναφέραμε ότι το online section του Star Wars Battlefront II έχει πρόβλημα εν τη γεννέση του. Όλο αυτό το πρόβλημα έγκειται στην ύπαρξη των “περιβόητων” και πολυσυζητημένων loot crates. Όλο το σύστημα προόδου του παιχνιδιού στηρίζεται στα loot crates και πιο συγκεκριμένα στα Star Cards που αυτά περιέχουν. Η χρήση τους δίνει στους ήρωες στρατιώτες και οχήματα με καλύτερα στατιστικά και νέες ικανότητες. Αυτά τα συναντάμε σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα με το καλύτερο, τα Epic, να είναι διαθέσιμα εκτός των loot crates μόνο με crafting. Τα υλικά για το crafting, όπως είναι λογικό, δίνονται μόνο μέσα από τα loot crates.

Star Wars Battlefront II

Οι στρατιώτες που επιλέγουμε -συμπεριλαμβανομένων και των ηρώων- διαθέτουν μια αξιολόγηση που μετράει το επίπεδο των καρτών μας. Κάθε unit έχει διαθέσιμα μέχρι και τρία slots για κάρτες με το πρώτο να είναι μόνο ανοιχτό στην αρχή. Το card level μας προσδιορίζεται από τον αριθμό των καρτών που διαθέτουμε και την σπανιότητα τους. Για παράδειγμα μια Star Card επιπέδου Epic αντιστοιχεί σε επίπεδο καρτών 4 για το unit στο οποίο αντιστοιχεί η κάρτα αυτή. Το θέμα είναι ότι δυνατότητες όπως το ξεκλείδωμα επιπλέον θέσεων για τις κάρτες μας έρχεται με το επίπεδο των καρτών που διαθέτουμε και είναι προφανές πως η ικανότητα για αγορά in-game χρημάτων με κανονικά χρήματα για την χρήση επιπλέον loot crates δίνει ένα ξεκάθαρο προβάδισμα στους παίκτες που θα ακολουθήσουν αυτή την οδό. Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα με την ύπαρξη των loot crates και των Star Cards είναι ότι τις κάρτες για να μπορεί κάποιος να τις κατασκευάσει έξω από τα loot crates θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις σε level που η εκάστοτε κάρτα ζητάει. Αυτό δεν συμβαίνει όμως και για τις κάρτες που κερδίζουμε μέσω των loot crates. Αυτές ανεξαρτήτως απαίτησης κατασκευής μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Τα oot crates μπορούμε να τα αγοράσουμε με τη χρήση των χρημάτων που κερδίζουμε από το βασικό παιχνίδι (credits), είτε με τη χρήση των κρυστάλλων (crystals). Οι κρύσταλλοι αποτελούν το νόμισμα που μπορούμε να αγοράσουμε με κανονικά χρήματα. Τα loot crates και το γεγονός πως η χρήση χρημάτων δίνει την ευκαιρία σε κάποιους παίκτες να πλεονεκτούν έναντι άλλων, πράγμα που σημαίνει ότι θα εξελίσσουν τους χαρακτήρες τους πολύ πιο εύκολα.

Star Wars Battlefront II

Το παιχνίδι διαθέτει τεχνητά φρένα στα κέρδη των παιχτών που θα θελήσουν να ακολουθήσουν την παραδοσιακή οδό εξέλιξης του χαρακτήρα τους με αποτέλεσμα πολλές από τις βελτιώσεις και τις αγορές που θέλουν να κάνουν οι παίκτες να απαιτούν πολλές ώρες παιχνιδιού. Βασικοί ήρωες είναι κλειδωμένοι πίσω από το ίδιο σύστημα με το αρχικό τους κόστος να αγγίζει τους 50.000 πόντους. Ο περιορισμένος αριθμός των credits – crafting parts και η δυσκολία των επικερδέστερων milestones εισάγει στη συζήτηση την διαχείριση πόρων. Μόλις αποφασίσετε ότι οι κάποιος ήρωας και κάποιο class σας αρέσει, τότε θα αρχίσετε το ξεκλείδωμα των πρώτων δαπανώντας credits και την κατασκευή Star Cards για αμφότερες τις κατηγορίες. Classes και heroes ανεβαίνουν levels με βάση την σπανιότητα των Star Cards, επιτρέποντάς σας έτσι να αναβαθμίσετε στο μάξιμουμ τις διαθέσιμες Star Cards. Μέσω διαφόρων αλλαγών, το ποσό αυτό έπεσε στους 10.000 πόντους ως ένδειξη κατανόησης της EA στα παράπονα των παικτών όμως ταυτόχρονα έπεσαν και διάφορες άλλες απολαβές. Ήταν γνωστό πως ο τερματισμός της ιστορίας έδινε στους παίκτες ως δώρο ένα loot crate με 20.000 credits. Δυστυχώς πλέον αυτό δεν ισχύει και το δώρο αυτό έχει αφαιρεθεί.

Η pay 2 win οπτική με τους ήρωες είναι ότι σε κάθε χάρτη μπορεί να υπάρχει διαθέσιμος μόνο ένας από κάθε διαθέσιμο ήρωα. Έτσι αν διαθέτουμε αρκετούς πόντους μάχης ώστε να κάνουμε spawn με έναν από τους ήρωες και δεν έχουμε την τύχη να ξεκλειδώσουμε κάποιον επιπλέον ή ο μόνος διαθέσιμος είναι κάποιος κλειδωμένος, τότε είτε θα πρέπει να επιλέξουμε κάποιον μη αντάξιο του ήρωα που θέλουμε (αφού δεν είναι όλοι του ίδιου επιπέδου) είτε να ακυρώσουμε την επιλογή μας. Το φαινόμενο αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο στην λειτουργία Heroes vs Villains του online όπου ήρωες από κάθε μεριά έρχονται αντιμέτωποι σε μάχες σώμα με σώμα. Πέρα όμως από αυτά, το παιχνίδι διαθέτει τεχνητά όρια στις απολαβές κερδών από πέντε daily challenges. Το πρόβλημα με το υπάρχον σύστημα προόδου θα γίνει πιο έντονα αντιληπτό σε βάθος χρόνου όπου οι νέοι παίκτες θα κληθούν να έρθουν αντιμέτωποι με βετεράνους του τίτλου που ανεξαρτήτως τρόπου απόκτησης “αγαθών” έχουν φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο. Αυτό το επίπεδο απαιτεί χρόνο για να αποκτηθεί και όταν ο χρόνος αυτός δυσκολεύει από την δυσκολία του αρχικού κακού εξοπλισμού και την παρουσία έμπειρων παικτών, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο άσχημα για την αντοχή του τίτλου στον χρόνο.

Ο εξαιρετικός τεχνικός τομέας

Η EA DICE έκανε χρήση της μηχανής γραφικών Frostbite 3, δημιουργώντας έναν τίτλο που απεικονίζει με γλαφυρότητα το σύμπαν του Star Wars. Η προσφερόμενη ανάλυση είναι τα 1080p και 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο στο 99% του single player ενώ στο multiplayer δεν αντιληφθήκαμε κάποια πτώση στα καρέ του παιχνιδιού. Το Star Wars Battlefront II κυκλοφόρησε σε πολλές πλατφόρμες πράγμα που μας οδηγεί στην κοινή παραδοχή ότι η Frostbite έχει κάνει το “θαύμα” της. Η προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια που έχει το κάθε περιβάλλον είναι εκπληκτική. Ο σεβασμός της εταιρίας στο κινηματογραφικό franchise του Star Wars, φαίνεται από την πιστότητα και τη λεπτομερή απεικόνιση των διαστημοπλοίων και των ηρώων, αλλά και με τον τρόπο που απεικονίστηκαν οι εκρήξεις από τις χειροβομβίδες, από τα blasters και τα lightsabers. Αν κάτι δε μας άρεσε στον τομέα των γραφικών είναι η χρήση βίντεο με assets του παιχνιδιού για τα cutscenes, αφού η διαφορά στην ποιότητα ενός κωδικοποιημένου βίντεο είναι εμφανής σε σχέση με τα γραφικά που τρέχουν σε πραγματικό χρόνο. Ο ηχητικός τομέας στέκεται σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, σχεδόν απόλυτο θα λέγαμε. Τα soundtrack που “συντροφεύουν” κάθε έντονη αναμέτρηση, η μουσική που συνοδεύει το αρχικό μενού, τα ειδικά ηχητικά εφέ που χαρακτηρίζουν τα X-Wings και τα Tie Fighters δίνουν την κατάλληλη Star Wars ατμόσφαιρα που θα λατρέψουν οι φανς του δημοφιλούς franchise.

Star Wars Battlefront II

May the Force be wih EA DICE

Το Star Wars Battlefront II είναι ένα από τα παιχνίδια που όλοι οι φανς της σειράς περίμεναν με ανυπομονησία. Το σύμπαν, οι χαρακτήρες, τα γεγονότα και η ατμόσφαιρα των κινηματογραφικών τριλογιών είναι κάτι παραπάνω από θελκτικά για να ζήσει κανείς στην αγαπημένη του πλατφόρμα. Το gameplay μας προσφέρει μια όμορφη και ταυτόχρονα συναρπαστική εμπειρία, τόσο με τις αερομαχίες, όσο και με τι μάχες με lightsabers και blasters. Ο τεχνικός τομέας είναι πολλά σκαλιά πάνω από πολλά παιχνίδια που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2017, ωστόσο το σενάριο και η έκταση του -που δεν έχει την αναμενόμενη- αποτελούν τροχοπέδη στο να απογειωθεί ο τίτλος. Φυσικά όμως, ακόμα και με ένα πληρέστερο σενάριο (με λιγότερα “κενά”) δύσκολα θα σωζόταν το παιχνίδι από μια επικείμενη αποστροφή των παικτών προς αυτό. Ο λόγος; Προφανής και η ανάλυση που κάναμε αρκετά εκτενής -τουλάχιστον στο δικό μας μάτι- . Η ύπαρξη των loot crates και ακόμη χειρότερα η εφαρμογή αυτών είναι αρκετή για να σε αποτρέψουν από το παιχνίδι. Δυστυχώς το Star Wars Battlefront II έχει στηθεί με γνώμονα τις αγορές για γρήγορο progression του παίκτη δημιουργώντας προβλήματα στην κλασσική μέθοδο προόδου. Επιπλέον το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις αγορές αποτελούν ουσιαστικά pay 2 win τακτικές δίνει σε μεγάλο βαθμό συγκεκριμένο χρόνο ζωής για τους παίκτες που θα έρχονται αντιμέτωποι με έμπειρους στο παιχνίδι και με ισχυρά αντικείμενα και ικανότητες. Η EA με το Star Wars Battlefront II δημιουργεί κατά πάσα πιθανότητα μια νέα μόδα στους τίτλους με online λειτουργίες που θα βαφτίζονται ως live services και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αν μη τι άλλο στο Star Wars Battlefront II η Σκοτεινή Πλευρά της Δύναμης κέρδισε!

Star Wars Battlefront II