Φήμες για τον ερχομό του Destiny 2 στο PC, με στόχο να είναι ένα τελείως καινούργιο παιχνίδι
Το Destiny 2, το μη ανακοινωμένο sequel του Destiny, έρχεται στο PC εκτός του Xbox One και του PS4 σύμφωνα με κάποιες πηγές. Στο πρώτο παιχνίδι είχαν αποκλειστικότητα μόνο οι κονσόλες, οπότε όλοι οι fans του Destiny με καλά PC μείνανε στην απ’ έξω. Έχουμε επίσης ακούσει ότι η Bungie έχει ως στόχο να κάνει το Destiny 2 να δίνει την αίσθηση ενός εντελώς νέου παιχνιδιού, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα αφήσουν τους παλιούς χαρακτήρες πίσω.
Η φήμη αυτή έκανε πρώτη την εμφάνιση της στο NeoGAF. Ένας χρήστης ονόματι benny_a, έκανε post στη σελίδα, λέγοντας πως ένας φίλος του από την Activision του είπε ότι το πολυαναμενόμενο sequel του Destiny θα βγει πράγματι και για PC. Ο εκδότης ενημέρωσε τους εργαζόμενους για την είδηση κατά τη διάρκεια μίας εσωτερικής παρουσίασης, σύμφωνα με τον benny_a. Πρόσθεσε ακόμα ότι το στούντιο Vicarious Visions, που ανήκει στην Activision, επίσης βοηθάει στην ανάπτυξη του Destiny 2.
Βέβαια δεν είναι και κανένα μεγάλο σοκ. Βγάζοντας το Destiny 2 στο PC, η Bungie θα έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο κοινό, το οποίο δεν το είχε στο πρώτο παιχνίδι. Παρατώντας τις last-gen κονσόλες, το οποίο έχει ήδη κάνει η Bungie με το expansion Rise of Iron, διασφαλίζει ότι δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούν για τους περιορισμούς μνήμης.
Ένας από τους όρους που θα ακούμε συχνά με το Destiny 2, σύμφωνα με τις πηγές, είναι το “play- in destinations”. Ένα νέο μοντέλο δραστηριοτήτων που θα αναδιοργανώσει το πως θα λειτουργεί ο κόσμος του νέου Destiny. Το σχέδιο για τους πλανήτες του Destiny 2, είναι να δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο πυκνοκατοικημένοι με πόλεις, outposts και quests που θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από τις partol missions που έχει το Destiny.
Αν υποθέσουμε ότι το Destiny 2 δε θα επιτρέπει στους παίκτες να φέρουν τους παλιούς τους χαρακτήρες μαζί, είναι πιθανό πως η Bungie θα προσφέρει κάτι στους παίκτες που έχουν ξοδέψει εκατοντάδες ώρες στο πρώτο παιχνίδι.
Τον Απρίλιο, σύμφωνα με αρκετές πηγές, έγινε μία αναδιοργάνωση του προσωπικού της Bungie. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο director Luke Smith και ο executive producer Mark Noseworthy του Taken King, έγιναν director και executive producer του Destiny 2. Επιπλέον, επανεκκίνησαν την ιστορία που είχε γραφτεί μέχρι εκείνο το σημείο. Τέλος, αρκετά μέλη της Bungie έφυγαν από το studio εκείνη τη περίοδο και κάποιοι πήγαν σε άλλες μεγάλες εταιρείες ενώ άλλοι περάσαν σε indie development.
Πάνω από 750 εργαζόμενοι της Bungie εργάζονται στο Destiny 2 και η Activision έχει προσλάβει άλλα studio, συμπεριλαμβανομένων του High Moon, του Vicarious Visions και άλλων για να βοηθήσουν με την ανάπτυξη του παιχνιδιού, σύμφωνα με τις πηγές.
Ας ελπίσουμε να ακούσουμε με τον καινούργιο χρόνο και κάποιο επίσημα νέα για το sequel του Destiny, γιατί έχουμε ήδη ενθουσιαστεί!