For Honor Preview - Review
Previews

For Honor – Preview

Οι πρώτες εντυπώσεις μας από την Closed Alpha του νέου hack n’ slash της Ubisoft, For Honor

Το For Honor σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή στην ιστορία της Ubisoft, καθώς είναι ο πρώτος hack n’ slash τίτλος της εταιρίας. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του είναι η Ubisoft Montreal, η κυρίως εταιρία ανάπτυξης των περισσότερων τίτλων της γαλλικής εταιρίας. Για να πάρετε μία ιδέα, σκεφτείτε πως έχει δημιουργήσει τις σειρές Assassin’s Creed, Splinter Cell, Rainbow Six και Watch Dogs.

for-honor-preview-2

Τελευταίο της δημιούργημα πριν το For Honor αποτέλεσε το Assassin’s Creed: Unity, που δυστυχώς ήταν ο χειρότερος τίτλος της σειράς. Δεν ήταν τυχαίο άλλωστε, πως πέραν του Syndicate, που ήταν ήδη υπό ανάπτυξη όταν κυκλοφόρησε το Unity, η Ubisoft έκανε ένα βήμα πίσω και αποφάσισε να σταματήσει τις ετήσιες κυκλοφορίες Assassin’s Creed. Αντιθέτως, το For Honor φαίνεται να είναι ένα νέο ξεκίνημα για το στούντιο, καθώς αποτελεί ένα τελείως νέο IP, χωρίς κοινά στοιχεία με τους υπόλοιπους τίτλους του στούντιο. Παρακάτω σας μεταφέρουμε αναλυτικά τις πρώτες μας εντυπώσεις.

Vikings, Samurai και Knights

Μόνο και μόνο στην ιδέα πως αυτές οι τρεις διαφορετικές μεσαιωνικές κουλτούρες έρχονται αντιμέτωπες σε πεδίο μάχης, όλοι μας νιώθουμε έναν ενθουσιασμό. Το For Honor έχει ένα Medieval -fantasy setting, με το στοιχείο της φαντασίας να έρχεται και να εξηγεί το πώς αυτές οι τρεις κουλτούρες βρίσκονται σε μάχη εδώ και χιλιάδες χρόνια. Απ’όσο είδαμε και στο εισαγωγικό βίντεο, ρόλο φαίνεται να έπαιξε μία κοσμική καταστροφή, η οποία λίγο έλλειψε να αφανίσει την ανθρωπότητα. Οι επιζώντες αυτής; Οι φατρίες πολεμιστών που προαναφέραμε!

Οι παρατάξεις είναι οι The Legion (Knights), The Chosen (Samurai) και The Warborn (Vikings). Εμείς στην closed alpha παίξαμε και με τις 3 και πήραμε μία πρώτη γεύση από το τι έχουν να προσφέρουν. Συνολικά, υπάρχουν 4 Class στο For Honor, τα οποία αντιπροσωπεύονται σε όλες τις παρατάξεις. Το Vanguard είναι ένα καλά ισορροπημένο class σε επίθεση και άμυνα, από την άλλη το Heavies αποτελείται από πιο ανθεκτικούς πολεμιστές, με δυνατά αλλά αργά χτυπήματα. Το Assassins έχει ευκίνητους πολεμιστές, με γρήγορα χτυπήματα που ειδικεύονται στις μονομαχίες 1 εναντίον 1, αλλά υστερούν στη δύναμη. Τέλος, υπάρχουν και τα Hybrids, τα οποία περιγράφονται ως συνδυασμός και των τριών προαναφερθέντων class, αν και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να το δοκιμάσουμε στην Alpha.

For Honor Preview 4

Στη διάθεσή μας είχαμε έξι διαφορετικούς Heroes, δύο από κάθε παράταξη. Warden και Conqueror για την The Legion, Raider και Berserker για τους The Warborn και Kensei και Orochi για τους The Chosen. Κάθε ένας hero προσφέρει μία τελείως διαφορετική εμπειρία στο gameplay, κάτι που γίνεται αντιληπτό από τις πρώτες σας κινήσεις μέσα στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, ο Raider είναι ο ορισμός του Heavy, όντας εξοπλισμένος με ένα two-handed τσεκούρι, με το κάθε χτύπημα να προκαλεί μεγάλη ζημιά. Βέβαια, τα χτυπήματα του είναι πολύ πιο αργά εν συγκρίσει με του Orochi, που ήταν και το πιο ευέλικτο class που μπορέσαμε να δοκιμάσουμε.

Πέραν των θετικών και αρνητικών του κάθε class και hero όμως, το For Honor έχει αρκετά RPG στοιχεία, που εμβαθύνουν το gameplay και δίνουν άλλη πνοή στο παιχνίδι. Κάθε Hero έχει δικό του level που ανεβαίνει όσο περισσότερο πολεμάτε και κερδίζετε στα πεδία της μάχης. Καθώς ανεβαίνετε level θα αποκτάτε πρόσβαση σε νέα Perks και Skills. Αυτά είναι είτε passive είτε active, ανάλογα τον hero και το class, και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στην μάχη. Βέβαια, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να βοηθάτε τόσο στην κατάκτηση των objectives, όσο και στην σφαγή των εχθρών σας. Κατά τη διάρκεια της μάχης και ανάλογα με τα κατορθώματα σας, αποκτάτε πρόσβαση σε συνολικά τέσσερα skills/perks, τα οποία χρησιμοποιείται με το D-pad.

Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ικανότητες που αναπληρώνουν χαμένους πόντους ζωής, βόμβες λάμψης ή καπνού που αποπροσανατολίζουν τους εχθρούς σας, αύξηση των στατιστικών σας για ένα σύντομο χρονικό διάστημα κτλ. Υπάρχει μία πολύ μεγάλη ποικιλία επιλογών και κάποια από αυτά είναι μοναδικά σε κάποιον Hero ή Class. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι πολύ ωραίο feature, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε τον ήρωα της επιλογής μας στο playstyle που θέλουμε να ακολουθήσουμε. Βέβαια, το customization δε τελειώνει εκεί όπως θα δείτε παρακάτω.

for-honor-preview-3

Το For Honor μας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε νέα κομμάτια πανοπλίας, να τα φορέσουμε στον χαρακτήρα μας, αλλά και να αλλάξουμε την εμφάνισή τους. Το ίδιο ισχύει και για το κάθε όπλο αντίστοιχα. Συνολικά υπάρχουν 3 κομμάτια πανοπλίας, το κράνος, τα γάντια και ο θώρακας, ενώ στο όπλο μπορούμε να αλλάξουμε την λεπίδα και την λαβή. Κάθε κομμάτι προσφέρει διαφορετικά στατιστικά, ενώ αλλάζει και την εμφάνιση του χαρακτήρα μας. Μπορούμε να αλλάξουμε το χρώμα και το σχέδιο, ενώ επίσης έχουμε τη δυνατότητα να αντικαταστήσουμε τα στατιστικά μίας καλύτερης πανοπλίας με την εμφάνιση μίας πιο ωραίας, κάτι που είναι αρκετά χρήσιμο. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως όλα αυτά μπορούν να αποκτηθούν και με Gold, τα οποία λαμβάνεται μετά από κάθε αγώνα και με την ολοκλήρωση συγκεκριμένων «quest» που μπορείτε να βρείτε στο κεντρικό μενού ως Orders.

Στην Closed Alpha μπορέσαμε να δοκιμάσουμε 3 από τα συνολικά 6 multiplayer modes του παιχνιδιού. Το Duel (1v1), το Brawl (2v2) και το Domination (4v4). Το Duel και το Brawl αφορούν αποκλειστικά μονομαχίες παικτών, με το νικητή να αποφασίζεται σε ένα Best out of 5. Από την άλλη, το Domination αποτελεί την κυρίως ατραξιόν του For Honor. Σε αυτή, 8 παίκτες, 4 σε κάθε ομάδα, μάχονται μαζί με άλλους στρατιώτες που ελέγχει η A.I., για την κατάκτηση και τη διατήρηση τριών σημείων μέσα στον χάρτη. Εδώ η συνεργασία είναι το παν για τους παίκτες, καθώς θα πρέπει να υπάρχει σωστή κάλυψη των σημείων και άμεση ανταπόκριση στις κινήσεις των εχθρών μέσα στον χάρτη.

For Honor Preview 1

Σε ένα καλό hack n’ slash όμως, αυτό που παίζει τεράστιο ρόλο, είναι η ικανότητα κάθε παίκτη να χειρίζεται επαρκώς τα όπλα του. Το gameplay του For Honor βασίζεται κυρίως πάνω στον δεξί μοχλό και τις τρεις διαθέσιμες κατευθύνσεις (πάνω, δεξιά, αριστερά). Επιλέγοντας μία από αυτές, ο χαρακτήρας παίρνει και την ανάλογη θέση, έτοιμος είτε για να επιτεθεί, είτε για να αμυνθεί. Οι επιθέσεις χωρίζονται σε απλά και heavy χτυπήματα, με το κάθε class να έχει διαφορετική προσέγγιση στην μάχη, όπως εξηγήσαμε και πιο πάνω.

Με κάθε χτύπημα μπορείτε να αλλάζετε κατεύθυνση, προσπαθώντας να ξεγελάσετε τον αντίπαλο σας, αλλά το ίδιο μπορεί να συμβεί κι σε εσάς. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται όταν βρίσκεστε αντιμέτωποι με διαφορετικούς heroes, καθώς ο καθένας από αυτούς έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και θα πρέπει να προσαρμοστείτε σε αυτά. Ενάντια σε έναν Raider, με heavy επιθέσεις, θα πρέπει να κρατάτε απόσταση και να κινείστε συνέχεια, χτυπώντας μόνο όταν υπάρχει άνοιγμα στην άμυνα του. Από την άλλη, απέναντι σε έναν Orochi, θα πρέπει να μην τον αφήσετε να πλησιάσει πολύ κοντά, χρησιμοποιώντας heavy επιθέσεις και να σπάτε τα combos του με το guard break.

Ο Φεβρουάριος είναι μακριά…

Τα πρώτα δείγματα γραφής του For Honor ήταν κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά. Το gameplay έχει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα καλό hack n’ slash, αλλά με μία μικρή διαφορά, ότι χρειάζεται στρατηγική, έξυπνες κινήσεις και καλό διάβασμα του αντιπάλου. Πατώντας επανειλημμένα το κουμπί της επίθεσης δεν πρόκειται να σας αποφέρει κάποιο κέρδος. Αντιθέτως, ο χαρακτήρας σας θα χάσει stamina και μετά θα κινείται αλλά και θα επιτίθεται με δυσκολία. Το ίδιο ισχύει και για τον αντίπαλο όμως, ειδικά όταν είναι 2 ή 3 ενάντιά σας. Μπλοκάροντας τις επιθέσεις τους, γεμίζει η μπάρα του Revenge mode. Αφού γεμίσει, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε, αποκτώντας ένα μεγάλο μπόνους στα στατιστικά σας για σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν είστε σε αυτό το mode, έχετε μία ασπίδα που απορροφάει ένα ποσοστό της ζημιάς που δέχεστε, ενώ τα χτυπήματά σας δεν μπορούν να αποκρουστούν.

Η μόνη ανησυχία που είχαμε, είναι κατά πόσο η τελική έκδοση του παιχνιδιού θα μπορέσει να μας κρατήσει για ένα εύλογο χρονικό διάστημα απασχολημένους, χωρίς να κουράσει. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το πρόβλημα είναι ορατό. Το θέμα είναι το πώς η Ubisoft Montreal σκοπεύει να το αντιμετωπίσει. Το Campaign Mode, φαίνεται πως είναι μία λύση, αρκετή για να μας απασχολήσει για μερικές ώρες. Μετά από κει θα εξαρτηθεί από την ποικιλία των modes και ίσως κάποιο multiplayer leaderboard που θα μπορέσει να αποτελέσει δέλεαρ για τους παίκτες. Σε κάθε περίπτωση όμως, το For Honor έχει τις βάσεις για να μας προσφέρει μία φανταστική εμπειρία όταν κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2017. Μέχρι τότε όμως, φαίνεται πως θα υπάρξει και κάποια Beta, οπότε θα μπορέσουμε να βγάλουμε και πιο ασφαλής συμπεράσματα.