Με την σημερινή αποκάλυψη πάνω στο Project Scorpio, η Microsoft θέλει να ικανοποιήσει τόσο τις απαιτήσεις του κοινού, όσο και των developers που έχασε από το Xbox One
Σύμφωνα με τον Mike Ybarra, αντιπρόεδρο του Xbox και των Windows, η εταιρία ελπίζει ότι θα μπορέσει να ξανακερδίσει τις σχέσεις που είχε με τους developers την εποχή του Xbox 360. Όπως παραδέχθηκε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο Digital Foundry, η Microsoft με την τωρινή της κονσόλα, το Xbox One, έχασε τους developers που είχε παλιότερα.
Συγκεκριμένα τόνισε ότι “Με το Xbox 360 είχαμε την απόλυτη πλατφόρμα για τους προγραμματιστές, ενώ με το Xbox One τους χάσαμε οπότε και αναζητήσαμε τρόπο για να μπορέσουμε να τους φέρουμε πίσω στην κονσόλα μας”.
Στη συνέχεια της συνέντευξής τους ο Ybarra είπε πως “Θέλουμε να τρέχουν τα καλύτερα παιχνίδια στην κονσόλα μας και υπάρχουν εργαλεία καθώς και devkits ώστε να κερδίσουμε τις παλιές καλές σχέσεις με τους developers. Συνεπώς αυτό ήταν μια από τις μεγαλύτερες προτεραιότητές μας, όταν προσεγγίζαμε το προϊόν”. Στη συνέχεια ο Ybarra πρόσθεσε ότι “Πρέπει να κερδίσουμε τόσο την καρδιά όσο και το πνεύμα των προγραμματιστών, παρέχοντας το κατάλληλο toolset που θα τους επιτρέψει να δημιουργήσουν τις καλύτερες εκδόσεις των παιχνιδιών, για τη δική μας κονσόλα”.
Φυσικά, η Microsoft ευελπιστεί να κερδίσει και το αγοραστικό κοινό με το νέο της εγχείρημα, παρέχοντας τη δυνατότερη κονσόλα της νέας γενιάς που “θα παρέχει την απαραίτητη διαφορά προκειμένου να πείσει τους πελάτες να αναγνωρίσουν, αλλά και να χρησιμοποιήσουν την παιχνιδομηχανή μας”.
Τέλος, ο Ybarra πρόσθεσε ότι η Microsoft “Στην προσπάθειά της να παρέχει την καλύτερη δυνατή τεχνολογία τόσο στους προγραμματιστές όσο και στο κοινό, αποφάσισε να υιοθετήσει ένα πρότυπο mid-life cycle με το Project Scorpio και να δώσει νωρίτερα στους καταναλωτές και στους προγραμματιστές αυτό ακριβώς που έχουν ανάγκη παίρνοντας ένα μεγάλο ρίσκο”.
Το όνομα και η τιμή του Project Scorpio δεν έχουν προσδιοριστεί, πράγμα που αναμένεται να γίνει στην παρουσίαση της Microsoft στο Galen Center του Los Angeles στα πλαίσια της E3 2017, την Κυριακή 11 Ιουνίου στις 13.00 ώρα Ελλάδος.