Titanfall 2
PS4

Titanfall 2 – Preview

Παίξαμε την Open Beta του Titanfall 2 και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας

Η Open Beta του Titanfall 2 κράτησε 2 σαββατοκύριακα, 20 με 21 και 27 με 28 Αυγούστου για το PS4 και Xbox One. Ο Lead engineer, Jon Shiring, δήλωσε ότι γενικός στόχος της Respawn με τη beta, είναι να εξασφαλιστεί ότι το setup των servers μπορεί να υποστηρίξει την εισροή των παικτών τον Οκτώβριο. Εξήγησε επίσης, ότι κάνουν το tech test γιατί είναι σίγουροι ότι θα δουν προβλήματα που δεν είχαν ξαναδεί.

Το Titanfall 2 είναι ένα διασκεδαστικό first person shooter. Το δεύτερο παιχνίδι της σειράς είναι πολύ διαφορετικό από το αρχικό, αλλά ορισμένες από αυτές τις αλλαγές είναι ευπρόσδεκτες, όπως τα modes χωρίς bots που σας βάζουν άμεσα ενάντια με άλλους πιλότους. Αλλά όπως είπαμε όμως, “ορισμένες”, γιατί έχει και πολλά που θα “ξυνίσουν” τους βετεράνους που έρχονται από το πρώτο Titanfall.

Titanfall 2

Το πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση, είναι πόσο αισθητά αργή είναι η κίνηση όταν περπατάτε. Σε σύγκριση με το πρώτο Titanfall, είτε μιλάμε για τη περιστροφή του χαρακτήρα ή για το τρέξιμο στον τοίχο, νιώσαμε σαν να παίζαμε Call of Duty. Τα άλματα σε στυλ parkour έχουν επίσης αλλάξει και δε δίνουν την αίσθηση ομαλότητας που είχαν στο παρελθόν. Στο πρώτο παιχνίδι, μπορείτε να καλέσετε τους τιτάνες μετά από ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα του match, αλλά εδώ φαίνεται να εξαρτάται από το πόσο καλά θα τα πάτε. Σκοτώνοντας περισσότερους εχθρούς στο έδαφος, η ανταμοιβή σας είναι να ανοίξουν οι ουρανοί και να κατέβει ο προσωπικός σας τιτάνας. Είναι ένας καλός τρόπος για να ανταμείψει τους έμπειρους παίκτες, αλλά αυτό που τραβάει πολύ κόσμο στο Titanfall είναι η δυνατότητα να ελέγχουν τους τιτάνες.

Τώρα που δεν είναι θέμα χρόνου το να πάρει κάποιος τιτάνα αλλά θέμα skill, μένει να δούμε πως θα επηρεάσει το παιχνίδι. Τέλος, οι ελάχιστες επιλογές customization. Δεν υπάρχει voice over για τους AI τιτάνες, δεν υπάρχουν τα Burn cards, δηλαδή προσωρινές ικανότητες που μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε στη μάχη, περιορισμένα load-outs για τους τιτάνες και τους πιλότους και δεν μπορείτε να “πειράξετε” τις ικανότητες του Τιτάνα σας. Αυτές όλες είναι πολύ βασικές αλλαγές που ίσως όσοι είχαν παίξει το προηγούμενο, είτε θα τις “καταπιούν” ή θα ξυνίσουν αρκετά όπως αναφέραμε και πιο πάνω.

Titanfall 2

Στη beta είχαμε πρόσβαση σε τρία modes. Το πρώτο mode είναι το Bounty Hunt, στο οποίο πρέπει να σκοτώσετε bots και να κάνετε κατάθεση τα λεφτά που μαζεύετε. Το δεύτερο mode είναι το Amped Hardpoint, στο οποίο υπάρχουν 3 σημεία που πρέπει να πάρετε και αν κάποιος κάτσει στο σημείο, το ενισχύει για να κερδίσετε έξτρα πόντους. Τρίτο και τελευταίο mode είναι το Pilots vs Pilots, που έχει να κάνει αποκλειστικά με μάχη ανάμεσα στους πιλότους χωρίς τιτάνες στο προσκήνιο. Πέραν του πρώτου mode, που είναι το “ζουμί” του Titanfall και επικρατεί χάος, τα άλλα δύο είναι πολύ βασικά.

Αρκετά τεχνικά προβλήματα όσο αφορά τους serves κάνανε την εμφάνιση τους. Η δημιουργία party μεταξύ φίλων ήταν τουλάχιστον άθλος. Ακόμα και να καταφέρνατε να φτιάξετε ένα party, κάθε φορά που ο leader σας έβαζε σε matchmaking θα μπαίνανε οι μισοί ή μόνος του, εκτός αν προέκυπτε κάποιο θαύμα και σας έβαζε όλους μαζί. Μη ξεχνάμε βέβαια, να λάβουμε υπόψιν μας ότι πρόκειτε για πιο παλιά version του παιχνιδιού και για tech test, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν θα συναντήσουμε τέτοια προβλήματα στην τελική έκδοση. Το matchmaking ήταν κυριολεκτικά υπόθεση 5 δευτερολέπτων, αλλά υπήρξαν κάποιες φορές που έβαζε από ελάχιστους, εώς σχεδόν κανένα παίχτη και τελείωνε σχεδόν αμέσως.

titanfall-2-tech-test-3

Είμαστε δύο μήνες μακριά από τη κυκλοφορία του Titanfall 2, οπότε μένει να δούμε το τελικό προϊόν και να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας. Απλά, μέχρι στιγμής λείπουν τόσα πράγματα που έκαναν το πρώτο τόσο ξεχωριστό.

Το Titanfall 2 θα κυκλοφορήσει στις 28 Οκτωβρίου για PC, PS4 και Xbox One. Αν παίξατε τη beta και εσείς, πείτε μας πως σας φάνηκε στα σχόλια.