Ghost Recon: Wildlands UK Charts
Previews

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands – Preview

Παίξαμε την Closed Beta του επερχόμενου Ghost Recon: Wildlands και οι εντυπώσεις μας ήταν ανάμεικτες… Διαβάστε αναλυτικά τα πρώτα μας συμπεράσματα

Το γεγονός πως η Ubisoft δημιουργεί ένα ακόμη Action open-world παιχνίδι σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη για κανέναν. Η γαλλική εταιρία μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια σε τέτοιου είδους παιχνίδια και σίγουρα αποτελεί έναν από τους developers με την μεγαλύτερη εμπειρία και τεχνογνωσία πάνω στον συγκεκριμένο τομέα. Η σειρά Ghost Recon είναι ένα από τα franchise της Ubisoft το οποίο έχει δεχτεί πολλές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, με τελείως διαφορετικά concept και εμπειρίες γενικότερα. Το νεότερο μέλος της σειράς είναι το επερχόμενο Ghost Recon: Wildlands. Τα πρώτα Trailer ήταν αρκετά εντυπωσιακά, αλλά όταν μιλάμε για την Ubisoft, θα πρέπει πάντα να κρατάμε πάντα μία πισινή, καθώς τα downgrades πάνε και έρχονται τα τελευταία χρόνια. Έχοντας παίξει αρκετά την Closed Beta, σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας, οι οποίες δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικές για όσους από εσάς το περιμένουν με ανυπομονησία…

Όταν νιώθεις πως κάπου χάθηκε η «μπάλα»

Μπαίνοντας κατευθείαν στην ουσία, η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε το Ghost Recon: Wildlands, είναι “ανέτοιμο”. Το νέο παιχνίδι της Ubisoft, πάσχει από αρκετά και σοβαρά θέματα, τα οποία αν μεταφερθούν αυτούσια στην επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού θα είναι έγκλημα. Πριν περάσουμε σε αυτά όμως, ας δούμε λίγο πιο γενικά κάποια από τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Το σενάριο ακολουθεί μία ομάδα Spec Ops, η οποία καλείται να βάλει ένα τέλος στο καρτέλ ναρκωτικών της Βολιβίας, γνωστό και ως Santa Blanca. Η πρώτη σας αποστολή σας θέλει να απελευθερώνεται ένα μέλος του των επαναστατών της Βολιβίας από τα χέρια του καρτέλ. Οι επαναστάτες είναι οι μόνοι σύμμαχοι σας στον πόλεμο κατά της Santa Blanca και γενικότερα θα είναι πάντα εκεί για να κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη σε δύσκολες καταστάσεις. Αν και απ’όσο καταφέραμε να δούμε στην Beta το σενάριο δεν μοιάζει με κάτι το ιδιαίτερο, ακόμη δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως στην πορεία δεν θα υπάρξουν ανατροπές και εκπλήξεις. Βέβαια, η αλήθεια είναι πως γενικότερα το Concept είναι παραλλαγή διάφορων άλλων που έχουμε δει ξανά στο παρελθόν, οπότε είναι κάπως αναμενόμενο το γεγονός πως δεν μας προσέλκυσε το ενδιαφέρον.

Ghost Recon: Wildlands

Ένα από τα στοιχεία που έχουμε αγαπήσει όλα αυτά τα χρόνια στην σειρά Ghost Recon και πάντα βλέπουμε να προωθείται και από την ίδια την Ubisoft, είναι το tactical combat. Το Ghost Recon: Wildlands παραμένει πιστό σε αυτά τα πρότυπα, απαιτώντας απόλυτη συνεννόηση και στρατηγική προσέγγιση της κάθε αποστολής. Βάσει αυτής της φιλοσοφίας, η Ubisoft αντιλήφθηκε πως η τέλεια λύση για να προσφέρει μία πιο διασκεδαστική εμπειρία, είναι η προσθήκη Co-op 4 παικτών. Έτσι λοιπόν, αν δεν θέλετε να παίζετε μόνοι σας, τότε μπορείτε να φέρετε άλλους 3 φίλους σας και να παίξετε το Campaign από την αρχή έως το τέλος μαζί. Στην Beta, είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε μόνο μία από τις συνολικά 21 περιοχές του παιχνιδιού, την Itacua. Η περιοχή ήταν πραγματικά αχανής, με πολλά διαφορετικά τοπία και μία εξωτική ομορφιά.

Συνολικά, παίξαμε 6 Main Missions, ενώ υπήρχαν αρκετά side activities για να ασχοληθούμε. Δυστυχώς όμως, στην περίπτωση των τελευταίων, τα πράγματα ήταν ανησυχητικά. Οι αποστολές που ήταν διαθέσιμες, αφορούσαν πάντα ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Πήγαινε στο τάδε σημείο και κλέψε είτε ένα κονβόι είτε ένα αεροπλάνο κτλ, που περιλαμβάνει προμήθειες χρήσιμες για τους επαναστάτες. Όπως είναι κατανοητό, η Beta δεν θα μπορούσε να περιλαμβάνει όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού, αλλά τα πρώτα δείγματα γραφής από τα side activities μόνο ενθαρρυντικά δεν είναι. Από την άλλη τα Main Missions είχαν ένα ενδιαφέρον, καθώς βρεθήκαμε αντιμέτωποι με πολύ διαφορετικές καταστάσεις, με την κάθε μία να απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Stealth, guns blazing και αντιπερισπασμούς ήταν οι τακτικές που χρησιμοποιήσαμε, με την κάθε μία να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία.

Ghost Recon: Wildlands

Η Α.Ι. τόσο των εχθρών, όσο και των συμμάχων σας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί θετική, κυρίως χάρης τους εχθρούς, οι οποίοι ανταποκρίνονται σωστά και δουλεύουν ως σύνολο για να σας εξοντώσουν. Άμα αποφασίσετε να ακολουθήσετε μοναχικό μονοπάτι, τότε τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας τα ελέγχει η Α.Ι. και σεις μπορείτε να τους δώσετε εντολές για το πως θα κινηθούν και που θα επιτεθούν. Βέβαια, αν τους αφήσετε μόνους τους τότε “καλά κρασιά” που λέμε… Περνώντας στο κυρίως κομμάτι του παιχνιδιού, που δεν είναι άλλο από τους Shooting μηχανισμούς και την γενικότερη αίσθηση των όπλων, εδώ η Ubisoft μας απογοήτευσε αρκετά. Το feedback που λαμβάνετε είναι κάκιστο, καθώς τα όπλα δεν έχουν τόσο ικανοποιητική αίσθηση. Στα θετικά όμως είναι η στόχευση η οποία με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει από πρώτου προσώπου σε τρίτου και το ανάποδο. Βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε πως δυστυχώς δεν καταφέραμε να δοκιμάσουμε αρκετά όπλα, αλλά από το μενού που ετοιμάζετε το loadout του χαρακτήρα σας φάνηκε πως υπάρχουν δεκάδες διαθέσιμα όπλα.

Στα θετικά του Ghost Recon: Wildlands θα πρέπει αν προσθέσουμε τις αμέτρητες επιλογές customization του χαρακτήρα μας, με ένα λεπτομερέστατο character creation που σίγουρα θα αποκτήσει ακόμη περισσότερες επιλογές στην ολοκληρωμένη έκδοση. Συνεχίζοντας, τα RPG στοιχεία είναι έντονα, με levelling σύστημα, το οποίο σας επιτρέπει να αναβαθμίσετε τον χαρακτήρα σας, αποκτώντας μπόνους και διάφορα νέα χαρακτηριστικά. Η Ubisoft είναι “μανούλα” σε αυτά και το αποδεικνύει ακόμη μία φορά στο επερχόμενο παιχνίδι της. Τώρα όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, η κατάσταση που επικρατεί είναι κωμικοτραγική. Οχήματα εξαφανίζονται, εχθροί τηλεμεταφέρονται, markers χάνονται και διάφορα άλλα τέτοια παρατράγουδα μας κάνουν και αναρωτιόμαστε πότε πρόκειται να επιλυθούν. Άλλωστε μιλάμε για δεκάδες bugs και glitches, έναν μόλις μήνα πριν την κυκλοφορία του στην αγορά.

Στον οπτικοακουστικό τομέα, αν και η τεράστια κλίμακα του χάρτη είναι εντυπωσιακή, δεν παύει να μην εντυπωσιάζει καθόλου. Τα animations είναι “χοντροκομμένα”, το lip syncing πάει περίπατο, τα textures σε πολλές περιπτώσεις είναι χαμηλής ποιότητας και γενικότερα δεν εντοπίσαμε κάποιο στοιχείο που μας εντυπωσίασε. Ειδικά αν το συγκρίνουμε με τα πρώτα Trailers που είχαν δημοσιευθεί, μάλλον πρόκειται για άλλο παιχνίδι με το downgrade να είναι εμφανέστατο. Ηχητικά, τα οχήματα μάλλον έχουν μία ταχύτητα, αλλιώς δεν εξηγείται το μονότονο βουητό που ακούγεται συνέχεια, τα voice over δεν πείθουν, αλλά τουλάχιστον τα όπλα έχουν ικανοποιητικό ήχο.

Το πάθημα που κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μάθημα

Κάποια στιγμή η Ubisoft θα πρέπει να σταματήσει αυτή την απαράδεκτη τακτική με τα σούπερ ρετουσαρισμένα Trailers που στη συνέχει δεν θυμίζουν τίποτα από το τελικό προϊόν. Αν και με τους πρόσφατους τίτλους της όπως το Watch Dogs 2 και το For Honor φάνηκε να φεύγει από αυτό το μονοπάτι, το Ghost Recon: Wildlands φαίνεται πως θα είναι ένα μεγάλο πισωγύρισμα. Δεν μας αρέσει να προτρέχουμε, αλλά στην προκειμένη περίπτωση όλα τα σημάδια “μαρτυρούν” πως είτε θα χρειαστεί μία αναβολή μερικών μηνών ή θα έχουμε ένα μετριότατο τελικό προϊόν στα χέρια μας. Ας ελπίσουμε πως αν όντως κυκλοφορήσει τον Μάρτιο, όπως και είναι προγραμματισμένο, οι developers θα έχουν λύσει όλα τα προβλήματα, βελτιώνοντας σημαντικά την εικόνα του παιχνιδιού.